Pályázati felhívás közterületfelügyelői álláshelyre
A Gárdonyi Polgármesteri Hivatala (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.) a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv. alapján pályázatot ír ki közterület-felügyelői álláshely betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű időtartam, 6 hónap próbaidővel.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.
Feladat: a közterület jogszerű használatának ellenőrzése, a közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által tiltott tevékenység megelőzése, megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, szankcionálása. Közreműködés a közrend, közbiztonság védelmében, az önkormányzati vagyon védelmében.
A közterület-felügyelő feladatait a szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. tv., a Közterület-felügyeletről szóló 1999. évi LXIII. tv., valamint a mindenkor érvényben lévő Gárdony Város Képviselő-testületének helyi rendeletei alapján látja el.
Képesítési feltételek: A 29/2012. (III.7.) Korm.rendelet - a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól – alapján, az 1. sz. melléklet 30. pont I. vagy II. besorolási osztályban.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a 2011. évi CXCIX. tv. 1. számú mellékletének rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- egészségügyi alkalmasság
- számítógép felhasználói szintű ismerete
- jogosítvány
- saját gépkocsi használata
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- A munkakör területén szerzett szakmai tapasztalat
- közigazgatási alapvizsga
Pályázattal kapcsolatos határnapok:
A munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. július 15.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, dokumentumok:
- a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 8. §-ában foglaltak alapján a Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerinti formában meghatározott önéletrajz,
- iskolai végzettséget igazoló bizonyítványok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot zárt borítékban postai úton, vagy személyesen kell benyújtani, Kovácsné dr. Bozsoki Kornélia a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal jegyzője részére (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. címre.)
Kérjük a borítékon feltüntetni a megpályázott munkakör megnevezését.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást nyújt: Jankovics Zoltánné aljegyző 22/570-237