Tájékoztatás személyes ügyfélfogadás szüneteléséről
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus járvány miatt a Gárdonyi Polgármesteri Hivatalban 2020. november 11. napjától a korábbiak szerinti személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel. Az ügyfelek személyes megjelenésére kizárólag csak az ügyintézővel telefonon, illetve e-mail-ben történt előzetes egyeztetést követően kerülhet sor.
Fenti rendelkezés alól kivételt jelentenek a halotti anyakönyvi ügyintézés céljából érkező ügyfelek.
Ezen időponttól az ügyfélfogadás fenti korlátozása mellett Ügyfeleinkkel telefonon, e-mailben, elektronikus ügyintézés útján és postai úton tartjuk a kapcsolatot.
Az egyes eljárásokhoz kapcsolódó iratokat a városháza bejárati ajtajánál lévő postaládába is be lehet dobni. Mindenkit kérünk, hogy az iratokon tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét a kapcsolattartás érdekében.
22/355-122, 355-370, 570-028, 570-100
Adóügyek: 30/235-9233
30/839-0015
Valler Csaba (adócsoport vezető) - 22/355-480
Igazgatási ügyek: 30/353-8784
Buzainé Lóth Ágnes – 22/570-136
Görögné Fehér Katalin – 22/570-135
Anyakönyvi ügyek: 30/963-8779, 22/570-095
Építési ügyek: Keilbach János, Szabó Zsolt – 22/570-001
Műszaki ügyek: Rauch Gabriella – 22/570-135
Közterület-felügyelet: Tratnyek Miklós – 06/20-283-2613
Általános tájékoztatás: 30/859-4110
22/570-235
22/570-237
22/570-094
E-mail címeink:
Megértésüket köszönjük!
Jankovics Zoltánné
jegyző